Vedoucí Odboru správy majetku města

Základní údaje

  • mzda od 25 280 do 37 170 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívš bakalářské
  • směnnostjednosměnný provoz
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.4.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelMěsto Kostelec nad Orlicí

Požadavky na uchazeče

práce s pc práce s pc - textový editor (word) práce s pc - tabulkový procesor (excel) práce s pc - internet a elektronická pošta řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina b

Benefity

dovolená navíc + 5 dnů indispozičního volna jiné výhody sociální fond,příspěvek na stravenky, příspěvek k životním a pracovním výročím

Upřesňující informace

VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - bližší informace, předpoklady a náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na úřední desce www.kostelecno.cz.
Přihlášky předat poštou, osobně na podatelnu, datovou schránkou nebo e-mailem na adresu personalistika@muko.cz.
Uzávěrka přihlášek 8.12.2024.
Kontaktní osoby pro bližší informace jsou RNDr. Tomáš Kytlík, starosta města nebo Ing. Jitka Jičínská, DiS, tajemnice MÚ (778 402 285/602 112 046, tkytlik@kostelecno.cz/jicinska@muko.cz).

Požadované vzdělání:
- Vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Výhodou:
- vzdělání v oboru stavebním, architektonickém, ekonomickém nebo právním
- praxe v oblasti realizace investic, veřejných zakázek, dotační politiky, územního plánování, správy majetku.
Další požadavky:
- zkušenost s vedením pracovního kolektivu, manažerské dovednosti
- schopnost analyticky a koncepčně myslet
- rozhodnost, samostatnost, zodpovědnost
- dobré komunikační a organizační schopnosti
- spolehlivost při hospodaření se svěřenými prostředky
- asertivní jednání, časová flexibilita
- znalost práce s PC a kancelářskými programy
- řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/řidička).
Výhodou:
- znalost zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon (v platném znění)
- znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (v platném znění)
- znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (v platném znění)
- schopnost posuzovat a připravovat stavební dokumentaci.
Náplň práce:
- metodické vedení odboru, koordinace činností v rámci odboru
- komplexní koordinace postupů při zadávání veřejných zakázek
- komplexní koordinace a metodické usměrňování správy majetkových souborů
- navrhování komerčního využití majetku
- příprava jednotlivých smluv v rámci náplně odboru
- působení v nájemních vztazích bytového hospodářství města Kostelce nad Orlicí
- zpracování závěrečného vyhodnocení státních dotací
- příprava podkladů pro jednání rady města a zastupitelstva města spojené s majetkovými záležitostmi.
Nabízíme benefity:
- 25 dní dovolené, 5 dnů indispozičního volna s plnou náhradou platu (sick days)
- pružná pracovní doba
- příspěvek na stravenky, příspěvek k životním a pracovním výročím.
- sociální fond, účast na odborných vzdělávacích akcích na náklady zaměstnavatele
- stabilní práce v příjemném prostředí
- po zapracování adekvátní osobní finanční ohodnocení.
Nástup 1.4. 2025 nebo dle dohody.



Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Palackého náměstí 38, Kostelec nad Orlicí, 51741, Rychnov nad Kněžnou

+ Otevřít mapu v novém okně