Inventory Control Clerk

Základní údaje

  • mzda od 37 500 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánízákladní + praktická škola
  • směnnosttřísměnný provoz
  • počet hodin týdně37.5
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.12.2024
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelDHL Solutions k.s.

Požadavky na uchazeče

práce s pc nutná znalost práce na pc angličtina aktivní čeština pasivní

Benefity

dovolená navíc 25 dnů dovolené

Upřesňující informace

Místo výkonu práce: Karlovarský kraj !!! Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: jednoduché logistické aktivity i příprava zboží, naskladnění, zasílání reportů chybovosti z jednotlivých oddělení, kontrola plusových a mínusových pohybů v systému i ve skladu, vyřizování e-mailů s různými požadavky, evidence a dohled nad aktivní inventurou, meziprocesní kontrola, řešení záměn artiklů a štítků, případně další blíže nespecifikované expections nespadající do žádné výše zmíněné kategorie. Požadujeme: nutná základní znalost českého jazyka, komunikativní znalost AJ, nutná znalost práce na PC. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, dovolená navíc (25 dnů dovolené). Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem - místo a čas následné osobní schůzky dle předchozí telefonické či e-mailové domluvy !!!

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Cheb, 35002, Cheb

+ Otevřít mapu v novém okně