- Nabídky práce
- Administrativní pracovník / pracovnice (20-40 hodin týdně) - vhodné pro OZZ
Administrativní pracovník / pracovnice (20-40 hodin týdně) - vhodné pro OZZ
Základní údaje
- mzda
od 12 000
do 36 000
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
pracovní poměr - zkrácený úvazek
- minimální požadované vzděláníúso (vyučení s maturitou)
- směnnostpružná pracovní doba
- počet hodin týdně20
- vhodné proabsolventy
zdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.12.2024
- počet volných míst1
- zaměstnavatelAutohotovost s.r.o.
Požadavky na uchazeče
práce s pc - textový editor (word)
práce s pc - tabulkový procesor (excel)
práce s pc - internet a elektronická pošta
Benefity
jízdní výhody
možnost firemního vozidla, k dispozici i pro osobní účely
Upřesňující informace
1. kontakt e-mailem info@autohotovorst.cz, telefonicky v době od 13:00 do 15:00 hod. na číslo +420 725 090 101, po telefonické domluvě možnost osobního kontaktu na adrese provozovny.
Společnost podniká v automobilovém průmyslu. Servis, pronájem, leasing, výkup, prodej vozidel. Administrativní práce z kanceláře. Přátelský kolektiv. Práce vhodnější pro ženy. Možnost kariérního růstu a dosažení vyššího platu. Nutnost ovládání práce na počítači. Účetní či právnické znalosti výhodou. IT znalosti výhodou. Vlastnictví řidičského oprávnění na osobní auta (B2) výhodou. Vyšší vzdělání výhodou, ne však podmínkou, rozhodující jsou schopnosti a ambice. Vhodné i pro absolventy, osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ).
Zaměstnanecké výhody: možnost firemního vozidla, k dispozici i pro osobní účely. Další benefity i provizní odměny.
Nástup IHNED.
Kontaktní údaje