Administrativní pracovník / pracovnice (20-40 hodin týdně) - vhodné pro OZZ

Základní údaje

  • mzda od 12 000 do 36 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
    pracovní poměr - zkrácený úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso (vyučení s maturitou)
  • směnnostpružná pracovní doba
  • počet hodin týdně20
  • vhodné proabsolventy
    zdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.12.2024
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelAutohotovost s.r.o.

Požadavky na uchazeče

práce s pc - textový editor (word) práce s pc - tabulkový procesor (excel) práce s pc - internet a elektronická pošta

Benefity

jízdní výhody možnost firemního vozidla, k dispozici i pro osobní účely

Upřesňující informace

1. kontakt e-mailem info@autohotovorst.cz, telefonicky v době od 13:00 do 15:00 hod. na číslo +420 725 090 101, po telefonické domluvě možnost osobního kontaktu na adrese provozovny.
Společnost podniká v automobilovém průmyslu. Servis, pronájem, leasing, výkup, prodej vozidel. Administrativní práce z kanceláře. Přátelský kolektiv. Práce vhodnější pro ženy. Možnost kariérního růstu a dosažení vyššího platu. Nutnost ovládání práce na počítači. Účetní či právnické znalosti výhodou. IT znalosti výhodou. Vlastnictví řidičského oprávnění na osobní auta (B2) výhodou. Vyšší vzdělání výhodou, ne však podmínkou, rozhodující jsou schopnosti a ambice. Vhodné i pro absolventy, osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ).

Zaměstnanecké výhody: možnost firemního vozidla, k dispozici i pro osobní účely. Další benefity i provizní odměny.

Nástup IHNED.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

28. října 2020/231, Ostrava, Ostrava-město, Ostrava-město

+ Otevřít mapu v novém okně