Základní údaje
- mzda
od 27 250
do 40 120
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzdělánívš magisterské
- směnnostjednosměnný provoz
- počet hodin týdně40
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.1.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelOlomoucký kraj
Požadavky na uchazeče
řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina b
Upřesňující informace
Charakteristika vykonávané práce: komplexní koordinace přípravy a realizace projektů informačních a komunikačních systémů, provádění činností spojených s koordinací projektů informačních a komunikačních technologií, příprava podkladů pro veřejné zakázky v souvislosti s projekty informačních a komunikačních technologií, příprava podkladů pro uzavírání smluvních vztahů s dodavateli informačních systémů, stanovení časového a finančního plánu realizace projektu, sestavení, vedení a řízení projektového týmu
Požadavky:
- dosažené vzdělání - VŠ
- obor vzdělání - informatika výhodou
- znalosti oboru - operační systémy Windows, architektura aplikací, architektura technické infrastruktury, protokoly TCP/IP
- praxe ve veřejné správě výhodou
- praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou
- jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou
- další požadované dovednosti: ŘP sk. B, samostatnost, komunikativnost, smysl pro týmovou práci, schopnost analyticky a koncepčně myslet
Přihlášky v zalepené obálce s označením "NEOTVÍRAT - výběrové řízení na místo: projektový manažer informačních a komunikačních systémů oddělení rozvoje služeb na Odboru informačních technologií Krajského úřadu Olomouckého kraje" doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 2. 12. 2024 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník - vedoucí oddělení: Ing. Ivan Russnák
telefon: 585 508 144, email: i.russnak@olkraj.cz.
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 12.
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
Předpoklady:
- Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
- Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).
K přihlášce připojte:
- Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
- Čestné prohlášení o bezúhonnosti.
- Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde:
https://udeska.olkraj.cz/dokument?ude?KUOL0B53RV1H-0.
O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: 585 508 808, e.simkova@olkraj.cz), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.
Kontaktní údaje