Senior Consultant, SAP S/4 HANA P2P

Základní údaje

  • mzda od 100 000 do 140 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívš bakalářské
  • směnnostjednosměnný provoz
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru22.11.2024
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelCarrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o.

Upřesňující informace

e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com
Implementace/revize/potvrzení řešení ERP, která dodržují koncepční návrh na vysoké úrovni a jsou sledovatelná na funkční i nefunkční požadavky v projektech/rozšířeních.
Provádět stanovení rozsahu, workshopy o vhodnosti pro standardní projekty/rozšíření, navrhovat řešení klíčových nedostatků, poskytovat odhady úsilí a sladit je s obchodními týmy.
Definuje a určuje priority funkcí produktu SAP ERP ve spolupráci s odborníky z podnikové sféry.
Předvádí odborné znalosti produktu a podle potřeby provádí předváděcí akce pro zákazníky.
Prozkoumává nově vydané cloudové funkce ERP s cílem zvýšit spokojenost zákazníků a poskytovat neustálé zlepšování produktivity - iniciuje, slaďuje v rámci podniku a implementuje
Koučovat a vést mladší členy týmu v rámci odpovědnosti za danou oblast procesů
Efektivně poskytovat digitální/technické poradenství a konzultace klientům
Vést dodávky softwaru SAP ERP s velkým důrazem na opakované použití a standardizaci
Vykonávat další činnosti, které si vyžádá váš nadřízený a které jsou v souladu s kompetencemi a zkušenostmi pracovníka na této pozici.

Požadavky:
bakalářský titul v oboru informatiky, softwarového inženýrství nebo v příbuzném oboru (příbuzných oborech).
Minimálně 8 let praxe v oblasti informačních technologií a/nebo zvyšování odpovědnosti v související nebo relevantní oblasti podnikání.
Minimálně 6 let prokazatelných praktických zkušeností s realizací nebo podporou projektů SAP ERP. Zkušenosti s implementací celého cyklu
Znalost systému SAP S4/HANA Procure to Pay, porozumění závislostem s ostatními moduly.
Orientace na výsledky, neustálé úsilí o dosažení osobních a týmových výsledků.
Efektivní interpersonální dovednosti, týmová práce a spolupráce
Otevřenost a schopnost pracovat v prostředí kulturní rozmanitosti
Schopnosti jednat se zákazníky, ideálně získané v poradenské roli
Prokázané "agilní vývojové" myšlení se silnou orientací na zákazníka a výsledky
Mluvená a psaná angličtina je povinná
ochota cestovat do zahraničí
stravenky, flexi pass, přispěvek na penzijní či životní pojištění, 25 dní dovolené, 5 dnů osobního volna, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Evropská 2591/33e, Praha,

+ Otevřít mapu v novém okně