Senior Consultant, SAP S/4 HANA Finance

Základní údaje

  • mzda od 100 000 do 140 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívš bakalářské
  • směnnostjednosměnný provoz
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru22.11.2024
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelCarrier Refrigeration Operation Czech Republic s.r.o.

Upřesňující informace

e-mail: nikolai.nepomniashchii@carrier.com
Implementovat a vyhodnocovat řešení ERP v souladu s funkčními i nefunkčními požadavky stanovenými v rámci projektů nebo vylepšení platformy.
Provádět stanovení rozsahu, workshopy o vhodnosti pro standardní projekty/vylepšení, navrhovat řešení klíčových nedostatků, poskytovat odhady úsilí a sladit je s obchodními týmy.
Definovat a upřednostňovat funkce produktu SAP ERP ve spolupráci s odborníky z podnikové sféry.
Prokazovat odborné znalosti v oblasti řešení závad a systémových procesů a vést zákazníky k efektivnímu používání systému
Prozkoumávat nově vydané funkce ERP s cílem zvýšit spokojenost zákazníků a podpořit neustálé zlepšování - iniciovat, sladit a implementovat
Koučovat a mentorovat mladší členy týmu v rámci oblasti pracovního toku
Poskytovat digitální/technické poradenství a konzultace klientům
Vést dodávky softwaru SAP ERP s velkým důrazem na opakované použití a standardizaci
Podporovat funkčního vedoucího v dalších činnostech, které jsou v souladu s kompetencemi a zkušenostmi dané role .

Požadavky:
Bakalářský titul v oboru informatiky, softwarového inženýrství nebo v oboru (oborech) souvisejícím s financemi v kombinaci se solidním zázemím v oblasti IT.
Minimálně 10 let praxe v oblasti informačních technologií a/nebo odpovědnosti v oblasti podnikání související s financemi.
Minimálně 7 let prokazatelných praktických zkušeností s realizací nebo podporou projektů SAP ERP.
Znalost S4/HANA finance, controlling
Orientace na výsledky, snaha o posílení osobních a týmových výsledků.
Efektivní interpersonální dovednosti, týmová práce a spolupráce.
Otevřenost a schopnost pracovat v kulturně odlišném prostředí
Zkušenosti na pozicích zaměřených na zákazníky, nejlépe v oblasti poradenství
"Agilní vývojové" myšlení se zaměřením na zákazníka
Mluvená a psaná angličtina je povinná
Ochota cestovat do zahraničí

stravenky, flexi pass, přispěvek na penzijní či životní pojištění, 25 dní dovolené, 5 dnů osobního volna, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Evropská 2591/33e, Praha,

+ Otevřít mapu v novém okně