Director of Customer Care

Základní údaje

  • mzda od 380 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívš bakalářské
  • směnnostjednosměnný provoz
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.3.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelRohlik skillz s.r.o.

Upřesňující informace

kontakt e-mail: lucie.koldova@rohlik.cz

Požadujeme:
- Vysokoškolské vzdělání - bakalářské nebo magisterské
- Praktické zkušenosti s vedením nebo účastí na projektech či pozicích zaměřených na péči o zákazníky, s důrazem na schopnost navrhovat a implementovat moderní a strategické přístupy k zákaznickým službám.
- Schopnost efektivně využívat technologie pro podporu inovací v poskytování služeb, přičemž je kladen důraz na zákaznickou orientaci.
- Výborné analytické schopnosti a strategické uvažování, které umožňují najít rovnováhu mezi nákladovou efektivitou a vysokou kvalitou poskytovaných služeb.
- Silné vůdčí schopnosti a vynikající mezilidská komunikace pro inspiraci týmů a podporu jednotného přístupu na různých trzích.
- Plynulá znalost angličtiny; znalost dalších evropských jazyků je výhodou.
- Znalost nástrojů zákaznických služeb, systémů založených na umělé inteligenci nebo CRM řešení je vítaná, ale není podmínkou.

MVP - Praha a adresa bydliště zaměstnance v České republice.


Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Praha, Hlavní město Praha, Hlavní město Praha

+ Otevřít mapu v novém okně