Základní údaje
- mzda
od 30 000
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzdělánístřední odborné (vyučen)
- směnnostjednosměnný provoz
- počet hodin týdně40
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.8.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelSTRONG HAND EUROPE s.r.o.
Požadavky na uchazeče
práce s pc - tabulkový procesor (excel)
angličtina
aktivní
Benefity
jiné výhody
příspěvek na stravování
Upřesňující informace
Kdo jsme:
Jsme česko-americká společnost STRONG HAND EUROPE s.r.o. Jako jediná evropská pobočka americké společnosti STRONG HAND TOOLS, která vyvíjí a vyrábí unikátní svařovací stoly a upínací nářadí, samostatně zajišťujeme obchodní a logistické aktivity v rámci EU a částečně i mimo ni.
Rozšiřujeme náš rozvíjející se tým a hledáme pozitivního kolegu / kolegyni na pozici ASISTENT/KA ZAHRANIČNÍHO OBCHODU.
Co u nás budeš dělat:
" Budeš mít na starosti zajištění nákupu zboží od zahraničních dodavatelů.
" Budeš se starat o plánování a monitoring skladových zásob.
" Budeš zpracovávat analýzy a vytvářet přehledy.
" Povedeš agendu spojenou s dovozem (celní řízení, zajištění přeprav atp.).
" Budeš jednat s dodavateli v angličtině.
Budeš potřebovat:
" Orientaci na cíl a odpovídající pracovní nasazení - aktivní přístup
" Komunikační a organizační schopnosti
" Znalost angličtiny na komunikativní úrovni
" Samostatnost, spolehlivost, loajalita
" Počítačovou gramotnost (MS Office - zejména Excel, apod.)
" Orientace v problematice importu a mezinárodní přepravy výhodou.
Na co je možné se u nás těšit:
" Nabízíme zajímavou, samostatnou a různorodou práci.
" Poskytneme zázemí rostoucí prosperující společnosti.
" Motivující platové ohodnocení (fix + bonusy).
" Pracujeme v mladém, perspektivním kolektivu.
" Máme k dispozici podporu zkušených kolegů v ČR i USA, ochotných vždy pomoci.
" Možnost osobního růstu - získání profesních a odborných zkušeností.
Místo výkonu práce:
Třebíč
Kontakt:
Životopisy zasílejte na: job@stronghand.eu
Kontaktní údaje