ověřovatel podpor v nezaměstnanosti/ověřovatelka podpor v nezaměstnanosti

Základní údaje

  • mzda od 23 110 do 33 220 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.8.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelÚřad práce České republiky

Požadavky na uchazeče

práce s pc řidičský průkaz sk. b výhodou řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina b velmi dobrá uživatelská znalost ms office (word, excel)

Benefity

podnikové stravování příspěvek na stravování dovolená navíc 5 týdnů dovolené, zvláštní prémie odměny k životním a pracovním výročím jiné výhody 5 dní indisp. volna, 1 den na vyřízení os.záležitostí, příspěvky z fksp

Upřesňující informace

První kontakt na Výběrovém řízení:
Ověřovatel podpor v nezaměstnanosti/
Ověřovatelka podpor v nezaměstnanosti
Pracoviště:
Úřad práce České republiky, Krajská pobočka v Plzni
Kontaktní pracoviště Plzeň-jih a Plzeň-sever, Kaplířova 2731/7, 305 88 Plzeň
Hlavní náplň činnosti:
Zařazování do evidence a vyřazování z evidence uchazečů o zaměstnání.
Zprostředkovatelská činnost při umisťování uchazečů o zaměstnávání.
Příprava podkladů pro zařazení uchazečů do evidence uchazečů o zaměstnání a vyřazení
z této evidence a pro přiznání či nepřiznání podpory v nezaměstnanosti a podpory při
rekvalifikaci.
Zadávání údajů do informačních systémů.
Zajišťování agendy podpory v nezaměstnanosti, podpory při rekvalifikaci.
Kontrola výplaty podpory v nezaměstnanosti, podpory při rekvalifikaci, včetně zpracování
nápravných opatření a souhrnného řešení přeplatků.
Potvrzování doby pojištění pro účely Nařízení č.883/04 Evropského parlamentu a Rady (ES)
a jeho prováděcího Nařízení Evropského parlamentu a Rady 987/09 o koordinaci systémů
sociálního zabezpečení.
Vedení archivu oddělení zprostředkování.
Kvalifikační a další požadavky:
- ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
- znalost Správního řádu č. 500/2004 Sb. výhodou
-- praxe v oblasti státní správy výhodou
- práce s lidmi, komunikační dovednosti, profesionální vystupování, asertivní chování,
emoční odolnost
- samostatnost, pečlivost, důslednost, flexibilita a spolehlivost
- svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost
Pracovní podmínky:
- platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební
době možnost přiznání osobního příplatku
- pružná pracovní doba – plný úvazek
- předpokládaný nástup srpen 2025
- pracovní poměr na dobu určitou po dobu trvání rodičovské dovolené se zkušební
dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném
znění)
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis
a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 27. července 2025 na
e-mailovou adresu Katerina.beranova3@uradprace.cz.
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění
požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Kaplířova 2731/7, Plzeň, Plzeň-město, Plzeň-město

+ Otevřít mapu v novém okně