Asistent/ka projektových manažerů

Základní údaje

  • mzda od 32 000 do 36 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně40
  • vhodné prozdravé osoby
    absolventy
  • zahájení pracovního poměru1.8.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelMoravia Systems a.s.

Požadavky na uchazeče

práce s pc práce s pc - textový editor (word) práce s pc - tabulkový procesor (excel)

Upřesňující informace

Asistent/ka projektových manažerů
Baví Vás administrativa, máte smysl pro detail a hledáte různorodou práci v projektovém prostředí? Chcete být klíčovou oporou projektových manažerů a mít přehled o tom, co se v projektech děje od začátku až do konce? Pak hledáme právě Vás!
Co Vás u nás čeká:
• Zajišťování administrativní a organizační podpory projektovým manažerům ve všech fázích projektu
• Zpracování, správa a archivace atestové a projektové dokumentace (dodací listy, atesty, kontrolní a předávací protokoly, zápisy z porad, smlouvy apod.)
• Práce v informačním systému – zakládání a správa projektových zakázek, objednávek, výrobních karet, sledování pohybů materiálu, zpracování podkladů k fakturaci a správa technické dokumentace v návaznosti na průběh zakázek
• Příprava a kompletace podkladů pro fakturaci, objednávky a nákupy
• Podílení se na přípravě dokumentace pro výběrová řízení a smlouvy s dodavateli
• Spolupráce na tvorbě přehledů, výkazů a kontrolních reportů
• Komunikace s kolegy z výroby, skladu i externími dodavateli
• Aktivní účast na zefektivňování administrativních procesů v projektovém řízení
Co byste měl/a mít:
• SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
• Zkušenosti s administrativní činností nebo projektovou podporou
• Výbornou znalost práce na PC a MS Office (zejména Excel a Word)
• Zkušenosti s interními informačními systémy společnosti (např. Navision, Helios, Pohoda)
• Schopnost práce s technickou a projektovou dokumentací (výkresy, kusovníky, atesty, harmonogramy apod.)
• Pečlivost, samostatnost a zároveň schopnost týmové spolupráce
• Základní znalost anglického jazyka (pro čtení a psaní e-mailové komunikace)
Co nabízíme:
• Zázemí stabilní společnosti s přátelským kolektivem
• Možnost být součástí zajímavých projektů a vidět jejich realizaci v praxi
• Pestrou administrativní práci s přesahem do různých oblastí – od dokumentace po logistiku
• Příležitost k profesnímu růstu v oblasti projektového řízení
• Férové mzdové ohodnocení odpovídající Vašim zkušenostem
• 25 dní dovolené, flexibilní pracovní dobu, možnost občasné práce z domova, příspěvek na stravování a další benefity
Chcete být součástí projektového týmu a mít zodpovědnost za klíčové administrativní činnosti a dokumentaci? Ozvěte se nám :-)

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Průmyslová 1760, Vracov, 69642, Hodonín

+ Otevřít mapu v novém okně