Základní údaje
- mzda
od 26 680
do 38 570
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzdělánívš magisterské
- směnnostpružná pracovní doba
- počet hodin týdně40
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.9.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelMěsto Hlučín
Upřesňující informace
Výběrové řízení č.8/2025 na obsazení volného pracovního místa VEDOUCÍ ODBORU ROZVOJE A ŠKOLSTVÍ
Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín.
Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem.
Charakteristika činnosti: Zodpovídá za vyhledávání a administraci dotací z evropských a národních zdrojů pro město, příspěvkové organizace, jejichž zřizovatelem je město a obchodní společnosti, které město ovládá. Zodpovídá za zpracování, koordinaci a aktualizaci strategického rozvojového plánu a akčního plánu, komunitního plánu, plánu prevence kriminality a jiných koncepčních dokumentů, které se týkají rozvoje města. Zajišťuje rozvoj zahraničních styků města, činnosti v oblasti spolupráce se zahraničními partnerskými městy a organizuje setkání s nimi. Zajišťuje úkoly v oblasti školství podle zákona č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělání (školský zákon) v aktuálním znění a souvisejících provádějících právních předpisů. Připravuje materiály pro jednání rady a zastupitelstva města.
Koordinuje, organizuje a zajišťuje průběh celoměstských kulturních, sportovních, společenských a dalších akcí, spolupracuje s příspěvkovými organizacemi, jejichž zřizovatelem je město při konání těchto akcí.
Předpokládaný nástup: dohodou.
Platové zařazení: 11. platová třída, stupeň dle prokázané praxe (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. ve znění pozdějších předpisů).
Požadovaná kvalifikace: - vysokoškolské vzdělání.
Jiné požadavky:
- vysoké pracovní nasazení,
- velmi dobré komunikační a organizační schopnosti,
- zvládání zátěžových situací,
- velmi dobrá znalost práce na PC,
- inovativní myšlení a schopnost jeho realizace,
- schopnost a ochota učit se novým věcem,
- praxe ve výše uvedené oblasti nebo ve státní správě výhodou,
- schopnost vedení zaměstnanců,
- řidičský průkaz skupiny "B" výhodou.
Nabízíme tyto benefity:
- nadstandardní příspěvek zaměstnavatele na stravování (stravenku),
- 5 dnů pracovního volna s náhradou platu,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- příspěvek na podporu zdravotních, kulturních a sportovních aktivit,
- příspěvek na zájezdy a akce pořádané Odborovou organizací zaměstnanců,
- peněžní a nepeněžní dary při životních a pracovních výročích a při prvním odchodu do starobního důchodu,
- různorodá a zajímavá práce v příjemném kolektivu,
- čtvrtletní odměny,
- perspektiva stabilního zaměstnání,
- prohlubování kvalifikace pr
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
- přesné označení výběrového řízení,
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana,
- datum a podpis uchazeče,
- kontaktní telefonní číslo.
Požadované doklady:
- profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
- výpis z evidence Rejstříků trestů – lze nahradit čestným prohlášením,
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání – při podání přihlášky v prosté kopii.
Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení. Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete poštou, nebo doručte osobně ne adresu:
Městský úřad Hlučín, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín. Taktéž lze přihlášku a výše uvedené přílohy zaslat elektronicky (i e-mailem) na adresu: podatelna@hlucin.cz.
Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh: nejpozději do 20.08.2025 do 8:00 hod.
Výběrové řízení se bude konat dne 27.0.82025 od 8:30 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín.
Uchazeči budou kontaktování telefonicky nebo emailem o časovém harmonogramu.
Kontaktní údaje