Právník/právnička

Základní údaje

  • mzda od 33 280 do 38 570 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívš magisterské
  • směnnostpružná pracovní doba
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.4.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelStatutární město Olomouc

Benefity

dovolená navíc zvláštní prémie jiné výhody

Upřesňující informace

Výběrové řízení č. 2025/54

Druh práce:
komplexní zajišťování výkonu právních činností - zařazených v odboru sociálních věcí Magistrátu města Olomouce
Místo výkonu: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc
Platová třída:
11. platová třída (33.280 - 38.570,- Kč)
dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (popř. výjimečné zařazení podle § 3); možnost přiznání osobního příplatku a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr: doba neurčitá

Požadovaná kvalifikace:
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
Obor: právo
Praxe: praxe ve veřejné správě výhodou - zkouška odborné způsobilosti výhodou
Jiné požadavky:
znalost aktuálních právních předpisů se zaměřením na sociálně-právní oblasti
orientace v sociální oblasti
dobré komunikační schopnosti
spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost
korektní a profesionální vystupování
schopnost samostatné i týmové práce
standartní znalosti z oblasti výpočetní techniky
ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům

Bližší specifikace pracovní činnosti:
výkon právních činností, zastupování v právních záležitostech v řízeních týkajících se nezl. dětí
vedení správních řízení spojených s předmětem agendy a OSPOD
metodická, poradenská a konzultační činnost při výkonu zákonného zastoupení dítěte
metodické vedení a tvorba standardů kvality sociálně-právní ochrany dětí
připravuje podklady pro vyřízení stížností
vedení řízení o přestupcích na úseku OSPOD

Co nabízíme:
jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž
možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje
5 týdnů dovolené
5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost
příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
zaškolení zkušeným mentorem
pružnou pracovní dobu i možnost úpravy pracovní doby
služební mobilní telefon/SIM karta
benefitní programy mobilních operátorů
Multibenefitkartu Pluxee (stravování a volnočasové aktivity)
příspěvek na některé formy penzijního spoření
řadu dalších benefitních programů magistrátu
interní jazykové kurzy

Lhůta pro podání přihlášky:
01. 09. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:
poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální,
Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
datovou schránkou (ID: kazbzri)
e-mailem (podatelna@olomouc.eu)
osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Olomouc, Olomouc, Olomouc

+ Otevřít mapu v novém okně