Informatik/čka - správce/kyně informačních a komunikačních technologií se zaměřením na technologie SMART CITY

Základní údaje

  • mzda od 29 000 do 41 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívš bakalářské
  • směnnostjednosměnný provoz
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.10.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelMěsto Cheb

Požadavky na uchazeče

práce s pc dobrá znalost práce s pc na správcovské úrovni

Benefity

jízdní výhody příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km dovolená navíc pět týdnů dovolené

Upřesňující informace

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa informatik/čka - správce/kyně informačních a komunikačních technologií.

Druh práce: informatik/čka - správce/kyně informačních a komunikačních technologií se zaměřením na technologie SMART CITY
Platová třída: 11 (za podmínek splnění kvalifikačních požadavků)
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 01.10.2025 nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:
- státní občanství ČR nebo jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- plná svéprávnost
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
- orientace v oblasti veřejné správy
- dobré komunikační schopnosti
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění
- dobrá znalost práce s PC na správcovské úrovni.

Výhodou:
- praxe v územní samosprávě
- orientace v projektových dokumentacích
- řidičské oprávnění skupiny B
- zkušenosti se správou chytrých technologií v oblasti SMART CITY
- praktická zkušenost se správou datové sítě (základní znalost konfigurace aktivních prvků switche, routery)
- schopnost pracovat samostatně.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pět dní indispozičního volna
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (stravenkový paušál, příspěvek na ošatné, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km), profesní růst a prohlubování znalostí.

Výčet dokladů, které je nutno doložit:
a) vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici na podatelně MěÚ Cheb nebo na internetových stránkách www.cheb.cz)
b) strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
c) výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - doklad lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti
d) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - lze připojit v prosté kopii.

Zájemce předloží doklady (výpis z evidence rejstříku trestů a ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání) uvedené pod písmenem c) a d) nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.

Bližší informace o pracovním místě poskytne: Bc. Martin Trnka, vedoucí odboru informatiky na telefonním čísle 354 440 198, popř. emailu: trnka@cheb.cz

Lhůta pro podávání přihlášek: do 22.09.2025 včetně (přihlášky doručené po tomto datu budou vyřazeny).

Místo a způsob podávání přihlášek: osobně na podatelně MěÚ Cheb, nebo písemně na adresu: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1.

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Cheb, Cheb, Cheb

+ Otevřít mapu v novém okně