Základní údaje
- mzda
od 40 000
do 50 000
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzděláníúsv s maturitou
- směnnostjednosměnný provoz
- počet hodin týdně40
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.9.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelTRIMILL, a.s.
Požadavky na uchazeče
práce s pc - textový editor (word)
práce s pc - tabulkový procesor (excel)
řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina b
Benefity
dovolená navíc
jiné výhody
Upřesňující informace
Co na Vás čeká:
- kompletní zpracování mezd zaměstnanců
- vedení mzdové agendy
- komunikace s úřady (ZP, ČSSP, FÚ, ÚP, IS aj.)
- zpracování ročního zúčtování daní, ELDP, přehledy a hlášení
- evidence a zpracování dočasných pracovních neschopností, OČR, MD
- administrativa spojená s exekucemi, insolvencemi
- vedení pokladny, účtování služebních cest, datová schránka a jiné administrativní úkony
K této práci potřebujete:
- praxi v oblasti mzdového účetnictví (ideálně 3 roky ve výrobní firmě)
- znalost mzdové legislativy a souvisejících předpisů
- pečlivost, samostatnost, zodpovědný a empatický přístup
- znalost práce s mzdovým softwarem (KS mzdy - výhodou)
- znalost MS Office, zkušenost s IS KARAT - výhodou
- znalost personalistiky - vítána
- ŘP sk. B
Co můžeme nabídnout:
- jistotu stabilního zaměstnání ve společnosti, která nabízí své produkty již 25 let
- zajímavé a motivační finanční odměňování
- flexibilní pracovní dobu
- balíček firemních benefitů (5 týdnů placeného volna, příspěvek na dopravu, stravné, penzijní připojištění, seberealizaci a rozvoj v rámci odborných kurzů aj.)
- v neposlední řadě přátelský tým spolupracovníků v příjemném pracovním
PRVNÍ KONTAKT: Telefonicky paní Dagmar Čechmánková v době od 7:30 do 16:00 hod.,
na čísle: 771 259 281 nebo emailem na adresu: dagmar.cechmankova@trimill.cz
Kontaktní údaje