Projektový manažer - Junior i Senior

Základní údaje

  • mzda od 30 000 do 60 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
  • minimální požadované vzdělánívyšší odborné
  • směnnostpružná pracovní doba
  • vhodné prozdravé osoby
  • zahájení pracovního poměru1.10.2025
  • počet volných míst1
  • zaměstnavatelStellar Exploration s.r.o.

Upřesňující informace

Jsme Stellar Exploration, český start-up v oblasti kosmického průmyslu, který vyvíjí energetické systémy, pohonné systémy a pokročilé kosmické technologie, které již fungují na oběžné dráze. Jako součást rychle rostoucího českého a evropského kosmického ekosystému vytváříme řešení, která pohánějí satelity, umožňují nové mise a posouvají hranice toho, čeho mohou malé společnosti v kosmu dosáhnout. Připojit se k nám znamená být v centru rychle se rozvíjejícího podniku, kde vaše práce přímo přispívá k budoucnosti průzkumu vesmíru.
Hledáme výkonného asistenta, který bude úzce spolupracovat s našimi manažery a pražským týmem. Hledáme někoho, kdo je velmi organizovaný, proaktivní a nebojí se zvládat více úkolů najednou. Budete klíčovou osobou pro udržení pořádku v chaosu rychle se rozvíjející společnosti

Vaše pracovní náplň:
• Výkonná, organizační a administrativní podpora vedení společnosti • Nákup položek pro projekty a kancelářské potřeby • Pomoc s sledováním rozpočtu a přípravou výkazů výdajů • Zadávání a zpracování faktur (zadávání faktur) • Zacházení s citlivými informacemi s diskrétností a profesionalitou • Příprava poznámek a shrnutí ze schůzek pro vedení • Vytváření a formátování prezentací • Komunikace s subdodavateli, partnery a klienty za účelem shromažďování podkladů a dokumentů Shromažďování základních informací o cílových společnostech, konkurentech a nových příležitostech • Formátování návrhů a podpora dodržování šablon (ESA, TAČR a další granty/programy) • Příprava generálního ředitele a technického ředitele na konference – životopisy, profily společností, cílené schůzky • Zajištění tuzemských a zahraničních cest, včetně letů a hotelů • Podpora HR – řízení nástupů a odchodů zaměstnanců • Organizace akcí – podpora plánování a logistiky akcí a firemních schůzek • Podpora týmu a zajištění hladkého chodu kanceláře • Péče o naše návštěvy – vítání hostů, zajištění zasedacích místností, příprava občerstvení a kávy

Koho hledáme? • Vysokoškolské vzdělání v příslušném oboru (např. ekonomie, podniková ekonomika) nebo odpovídající praxe. • Minimálně 2 roky praxe v podobné pozici. • Vynikající komunikační schopnosti, písemné i ústní. • Plynulá angličtina (mluvená i psaná), další jazyky jsou výhodou.

• Znalost Google Workspace a MS Office. Zkušenosti s Asanou a jakýmkoli účetním nástrojem (Money nebo Pohoda) jsou výhodou. • Smysl pro detail, samostatnost a přesnost při plnění úkolů, proaktivní přístup • Vynikající organizační a časové manažerské schopnosti • Schopnost pracovat samostatně i v týmu

Flexibilní pracovní doba, 5 týdnů dovolené, Multisport karta, firemní akce,

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Beranových 130, Praha,

+ Otevřít mapu v novém okně