Asistent/ka obchodního oddělení

Základní údaje

  • mzda od 11 000 Kč/měsíc
  • pracovní vztahpracovní poměr - zkrácený úvazek
  • minimální požadované vzdělánínižší střední odborné
  • směnnostjednosměnný provoz
  • počet hodin týdně15
  • vhodné proozp s maximálně 2. stupněm invalidity
    ozp s invaliditou 3. stupně (dříve tzp)
  • zahájení pracovního poměru22.9.2025
  • počet volných míst2
  • zaměstnavatelOPTIMIA BPO s.r.o.

Požadavky na uchazeče

práce s pc - textový editor (word) práce s pc - tabulkový procesor (excel) práce s pc - windows

Upřesňující informace

Kontakt: Sloveňáková Hana, tel.: 800400155 / 736646532; volat pouze od 8:00 do 13:00 hod. /, e-mail: nabor@optimia.cz

VYHRAZENO pro OZP
NÁPLŃ PRÁCE-o
- znalost MS Officeadministrativní podpora obchodních zástupců (příprava nabídek, zadávání obchodních případů do systému)
- e-mailová a telefonická komunikace se zákazníky
- znalost MS Office
PRACOVNÍ DOBA- ranní směny
POŽADUJEME -spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost
Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 13 hodin na bezplatnou linku: 800 400 155, příp. na mobilní čísla: 736 646 532, 737 896 274 nebo pište na e-mail: nabor@optimia.cz
Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení.
. V případě zájmu zašlete životopis.

25 dnů dovolené

Kontaktní údaje

Kontaktní údaje jsou k dispozici pouze registrovaným uživatelům.

Přihlásit Registrovat

Kontaktní formulář

* takto označené položky jsou povinné

Místo výkonu práce

Holýšovská 2923/4, Praha,

+ Otevřít mapu v novém okně