Základní údaje
- mzda
od 24 790
do 38 570
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzdělánívyšší odborné
- směnnostjednosměnný provoz
- počet hodin týdně40
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.12.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelKrajská knihovna v Pardubicích
Požadavky na uchazeče
práce s pc - textový editor (word)
ms office
práce s pc - tabulkový procesor (excel)
práce s pc - internet a elektronická pošta
Benefity
dovolená navíc
5 týdnů dovolené, zdravotní volno
jiné výhody
příspěvek na stravování, stravenk. karta edenred
Upřesňující informace
Máte zkušenosti s nákupem či odborným knihovnickým zpracováním fondů, organizační schopnosti a chuť podílet se na rozvoji moderní knihovnické praxe? Umíte se orientovat v knihovních standardech a systému zpracování fondů? Umíte komunikovat s lidmi? Orientujete se aktivně ve vydavatelských plánech? Jste pečlivý/á a spolehlivý/á? Jste organizačně schopný/á? Pak hledáme právě Vás!
Náplň práce: Vedení a koordinace tří oddělení:
Akvizice (získávání dokumentů) - zajišťuje všechny procesy akvizice dokumentů v souladu s definovaným plánem doplňování fondu, a to pro všechny způsoby získávání dokumentů. Zabezpečuje a provádí zákl. vstupní zpracování dokumentů, sleduje statistické ukazatele spojené s touto činností.
Katalogizace (odborné zpracování dokumentů) - vykonává náročné specializované práce v oblasti jmenné a věcné katalogizace a systémově koncipuje a koordinuje katalogizační praxi.
Technické zpracování (fyz. příprava dokumentů) - soubor činností, které fyzicky připravují knihovní dokumenty (knihy, časopisy, brožury aj.) k tomu, aby mohly být zařazeny do fondu a zapůjčovány čtenářům.
Odpovědnost za celý proces - od výběru dokumentu až po jeho zpřístupnění čtenářům.
Řízení odborného zpracování knihovního fondu (katalogizace, třídění, evidence, ochrana a revize).
Koordinace s ostatními odděleními knihovny a externími partnery (v ČR i v zahraničí).
Sledování a aplikace mezinárodních katalogizačních standardů.
Účast na výzkumných a vývojových projektech v oblasti knihovnictví.
Metodická a konzultační podpora v rámci zpracování fondů.
Co požadujeme:
Minimálně VŠ vzdělání knihovnického směru nebo příbuzném oboru odpovídajícího zaměření.Dobré komunikační dovednosti, organizační schopnosti.Pečlivost, schopnost rychle se učit.Schopnost orientovat se v knihovních standardech, znalost systému zpracování knihovních fondů, znalost práce s národními autoritami. Kreativitu, organizační schopnosti, systematičnost a důslednost, časovou flexibilitu.Schopnost samostatné i týmové práce.Morální bezúhonnost, zdravotní způsobilost, odolnost vůči stresu.Vyšší počítačovou gramotnost.Praxe v oblasti katalogizace, akvizice, správy fondů a vedení týmu je výhodou. Ochotu učit se i sdílet znalosti s kolegy.
Co nabízíme: Plný pracovní úvazek ve veřejné knihovně na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. Zkušební doba 4 měsíce.
Platové podmínky dle nařízení vlády ČR č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě a NV č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (10.-11. platová třída)
Prosíme o zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu s komentovaným přehledem dosavadní praxe.
Souhlas se zpracováním os.údajů dle zákona č. 101/2000 Sb. v následujícím znění: "Prohlašuji, že v souladu s ustanovením § 5 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, souhlasím se zpracováním svých osobních údajů uvedených v této přihlášce a jejích přílohách, které tímto poskytuji na dobu jednoho roku Krajské knihovně v Pardubicích, příspěvkové organizaci Pardubického kraje, pro jejich další zpracování za účelem výběru vhodného kandidáta/kandidátky na obsazení vypisované pracovní pozice." Přihlášky, které nebudou splňovat uvedené požadavky, nebudou zařazeny do výběrového řízení.
Případné dotazy zodpoví: Mgr. Eva Slavíková, tel. 466 531 249.
K výběrovému řízení pozveme pouze vybrané uchazeče. Pokud vybereme do druhé fáze výběrového řízení uchazeče, jejichž profily lépe odpovídají našim požadavkům, dáme vám vědět. KK si vyhrazuje právo nevybrat žádného z uchazečů, případně výb. řízení zrušit bez udání důvodu.
Zpracované a požadované materiály zašlete nejpozději do 17. 11. 2025, vždy s označením VŘ PR 05/25 :
Poštou na adresu: Krajská knihovna v Pardubicích, Pernštýnské náměstí 77, Pardubice, 530 03 - dopis viditelně označte "VŘ PR 05/25 - neotvírat!"
E-mailem: reditel@kkpce.cz, do předmětu uveďte: VŘ PR 05/25
Kontaktní údaje