Základní údaje
- mzda
od 72 000
do 78 000
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzděláníbez vzdělání
- směnnostjednosměnný provoz
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru15.12.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelWebGroup Czech Republic, a.s.
Požadavky na uchazeče
práce s pc
angličtina
aktivní
Upřesňující informace
Náplň práce:
Dohled a vedení týmů zákaznického servisu, podpory, vztahů se
zákazníky a komunity; zajištění jejich organizace a efektivní spolupráce.
* Přidělování úkolů a stanovování priorit, koordinace činností s týmy
PR, marketingu, účetnictví, obsahu a recenzí.
* Spolupráce s vedoucím kanceláře a zajištění plynulého chodu
kanceláře i týmových aktivit.
* Výběr, školení a hodnocení zaměstnanců, včetně provádění pohovorů,
propouštění a nastavování rozvojových plánů.
* Řízení týmových schůzek zaměřených na sjednocení postupů, zásad a
standardů práce.
* Řešení konfliktů a eskalací zákazníků, zajištění vysoké úrovně
spokojenosti klientů.
* Shromažďování a analýza zpětné vazby od zákazníků a interních týmů;
formulace návrhů na zlepšení procesů a efektivity.
* Budování a udržování vztahů se zákazníky, identifikace jejich potřeb
a vyhledávání nových obchodních příležitostí.
* Aktualizace interních procesů, školících materiálů a pracovních
plánů podle změn politik či systémů společnosti.
* Monitoring výkonu týmu – sledování nepřítomností, odměňování členů a
podpora jejich profesního růstu.
Kontaktní údaje