Základní údaje
- mzda
od 29 120
do 33 220
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzděláníúso s maturitou (bez vyučení)
- směnnostpružná pracovní doba
- počet hodin týdně40
- vhodné proabsolventy
zdravé osoby
- zahájení pracovního poměru1.12.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelSTATUTÁRNÍ MĚSTO LIBEREC
Požadavky na uchazeče
práce s pc
čeština
aktivní
Benefity
dovolená navíc
jiné výhody
Upřesňující informace
Požadovaná kvalifikace: min. střední vzdělání s maturitní zkouškou s ekonomickým zaměřením studia Popis prac. činnosti: Zajišťování veškeré administrativní práce, vč. vyřizování korespondence a výkon funkce spisového uzlu. Vykonávání funkce správce rozpočtové položky odboru, sledování čerpání rozpočtu a financování dotačních programů. Zpracovávání objednávek a faktur v ekonomickém systému GINIS. Účast na poradách či jednáních a dle potřeb nadřízeného pořizování zápisů. Vykonávání agendy obecních sociálních pohřbů dle Zákona č. 256/2001 Sb., o pohřebnictví. Další požadavky (vč. splnění předpokladů - 18 let; státní občanství ČR, popř. jiné občanství s trvalým pobytem v ČR; plná svéprávnost; bezúhonnost; ovládání českého jazyka), dobré komunikační schopnosti pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; aktivní přístup k řešení problémů; schopnost systematické a koncepční práce; uživatelská znalost práce s PC. Uvítáme: znalost systémů GINIS a CROSEUS.
Zaměstnanecké výhody: Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby.
Hlásit se e-mailem, osobně na adrese Liberecké radnice, číslo dveří 107, 105 nebo telefonicky do 21.11.2025. Výběrové řízení proběhne v listopadu 2025 (termín bude upřesněn).
Více informací na webových stránkách www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
Kontaktní údaje