Základní údaje
- mzda
od 26 680
do 38 570
Kč/měsíc
- pracovní vztahpracovní poměr - plný úvazek
- minimální požadované vzdělánívyšší odborné
- směnnostjednosměnný provoz
- počet hodin týdně40
- vhodné prozdravé osoby
- zahájení pracovního poměru27.11.2025
- počet volných míst1
- zaměstnavatelZdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje
Benefity
dovolená navíc
Upřesňující informace
Nástup: možný ihned, dohodou
Hlavní cíl pozice
- Zavedení, řízení a rozvoj interního systému kvality a bezpečí poskytovaných zdravotních služeb podle novely zákona č. 372/2011 Sb., a připravované vyhlášky (Věstník MZ). ISO a jeho udržování je jen doplňková činnost.
Hlavní úkoly a odpovědnosti
- Koordinace interního systému kvality a bezpečí napříč ZZS.
- Organizace a metodické vedení interních auditů kvality.
- Komunikace s certifikační autoritou.
- Vyhodnocování nežádoucích událostí a rizik.
- Správa řízené dokumentace (směrnice, metodiky, formuláře, checklisty).
- Spolupráce s krajským úřadem, MZ a dalšími institucemi při reportingu kvality.
- Zajištění vzdělávání zaměstnanců v oblasti kvality a bezpečí.
- Provázání systému kvality s oblastí BOZP, krizového řízení a hygieny.
Kvalifikační a osobní předpoklady
- Vysokoškolské nebo vyšší odborné vzdělání ve zdravotnictví nebo se zaměřením na management kvality.
- Znalost legislativy a principů řízení kvality a bezpečí ve zdravotnictví.
- Praxe v oblasti auditů, akreditací, systému řízení kvality nebo zdravotnictví výhodou.
- Schopnost samostatné, analytické a koncepční práce.
- Komunikační zdatnost a schopnost vést změny v organizaci.
- Certifikace v oblasti systému řízení kvality výhodou.
Nabízíme:
- Plat dle platných právních předpisů - 11. nebo 12. platová třída (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě)- Základní měsíční plat při nástupu: platové rozpětí od 26 680,- do 38 570,- Kč (11. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb.- dle započitatelné praxe)
- Možnost zkráceného úvazku 0,6 v kombinaci s úvazkem 0,4 zdravotnického záchranáře ve výjezdové skupině ZZS.
- Osobní příplatek.
- 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření.
- Možnost aktivně ovlivňovat systém kvality, bezpečí a BOZP.
- Úzkou spolupráci s vedením organizace a odbornými týmy.
- Možnost dalšího vzdělávání a odborného růstu (ISO, BOZP).
Máte-li zájem o účast ve výběrovém řízení, zašlete do 5. 12. 2025 přihlášku obsahující:
- doprovodný (motivační) dopis a strukturovaný životopis s přehledem dosavadní praxe,
- koncepci zavedení a řízení systému kvality, bezpečí v ZZS JčK (v rozsahu 2-3 strany formátu A4),
- kopie dokladů o dosaženém vzdělání a absolvovaných kurzech,
- souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely výběrového řízení, viz. text:
Souhlasím, aby Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje zpracovávala mé osobní údaje pro účely získání zaměstnání v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady 2016/679., o ochraně osobních údajů, a to až do odvolání písemnou formou."
na adresu: Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje
Personální oddělení
B. Němcové 1931/6
370 01 České Budějovice
nebo na e-mail: vedpam@zzsjck.cz, do předmětu uveďte "VŘ manažer kvality"
kontaktní telefon: 387 762 321, 387 762 312
Předpokládaný termín výběrového řízení 9. 12. 2025
Předpokládaný nástup 1. 1. 2026 nebo 1. 2. 2026
Bližší informace sdělí ředitel ZZS JčK MUDr. Jakub Jan Hájek, MBA, tel. 608 101 911
Kontaktní údaje